Caroline - 5 Maj

Tjo Bloggen :)



Sitter här och funderar stark på om jag ska ut o springa i detta blåsväder. Har varit lite halvtaskit med träning nu ett tag och jag känner att jag måste börja ta tag i det igen. Nu har jag ju fått börja på gymmet hos sjukgymnasten för min rygg. Det var tydligen gansk väldigt jättefel på den ..Uups ^^ 

Mamma och jag ska trotsa blåsten och grilla lite senare haha , de kommer bli mysit iaf. 
Igår åkte jag, Elli, Annie och Anton till Zinkgruvan för att lämna ett pizza till Per som jobba natt. Glad blev han :) 

Jag ska sätta mig senare och göra klart manuset till en film vi ska spela in på Svenskan, sånt är kuuuuul! ;D
PussHej<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0