Caroline - Mycke i ett

Tjo Bloggen :) Nu sitter en sliten chey i bilen påväg hem från stallet. Jag har varit helt död idag då det blev sen kväll ifår för Amanda jag andreas kalle och rickard va t karlstad o kolla hockey. Fbk<33-hv71 vi vann såklart ! ;) de va goaste matchen jag varit på ng gång, jag röööös! råkade även armbåga en stackars kille i skrevet när jag blev puttad bakåt haha ^^ 3 timmar nationella biologi i morse , direkt vidare t jobbet , hem en kvart o sen stallet. i morron ska ja upp o jobba igen så ska se till o äta duscha o sooovvva !! min finaste BellaBuus på bild jao, har dock klippt bort mig där . Nu åker hon t sälen över helgen , hur ska ja klara lig utan mitt glada energibitch !? okej de är 4 dagar ^^ Sandra kommer på fredag o räddar hela min helg , awsome ! Peace

Kommentarer
Postat av: Amanda

hahahaha fyfan vad kul de va gumman :D <3<3<3

2012-03-15 @ 10:11:19
URL: http://yesmanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0