Caroline - Svar osv

Postat av :F
Hej Carro ! Jag undrar om din kamera är bra för funderar på o köpa en sådan och jag vill ha bättre bilder!?

Svar: Min kamera Nikon D5000 är klockren! Den funkar bra för nybörjare och för en som vill ha lite mer :) När vi köpte den så va det erbjudande och du fick med två objektiv vilket var klockrent! JAg älsar de 55-200mm då kan man ta kort på massa saker lite längre bort, vill dock ha ett ännu längre eftersom att jag tycker de är kul o ta närbild på djur o ofta kommer man inte sånära dom om man heter Carolin eoch har Myror i röven hela tiden haha
Ne men tillbax, Kameran är kanon och jag skulle lätt rekommendera den ! :D

Postat av :Frida
Vad har hänt med din mamma?

Svar : Jag tänkter inte berätta exakt vad som har hänt med mamma mer än att hon inte mår klockrent just nu även om hon tror de och utstrålar en pigg,frisk och fullt funktionell människa. Folk som inte sett henne förut eller umgås med henne och träffar henne dagligen ser ofta inget fel. Mamma är stark, och trots att bla tungan och läpparna är bortdomnade pratar.sjunger och skrattar hon lika mycket som vanligt. Men för mig som känner henne innan och utan hör jag att det är fel. F
mycket mer än så kommer jag inte säga , men hon är stark och vi ska hjälpas åt med det här... hela livet...


Kommentarer
Postat av: Josefin

Hejsan och tack för en superfin blogg! :)



Jag har en liten fråga, hur har ni fått eran drop down meny på headern? Min är över men jag vet inte hur jag ska få ned den utan att underlänkarna blir jätte stora... Har försökt jätte länge men det blir bara fel... :( Skulle vara oerhört tacksam för ett svar!!! Kram

2012-03-06 @ 16:46:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0