Caroline - Dålig dag

Hej Bloggen :) Just nu sitter jag på mammas jobb och väntar på att hon och chefen ska prata klart om hur det blir med allt osv eftersom att hon inte får jobba så mycket för läkarna. Vi har hunnit in en sväng på Marieberg , jag har faktiskt lyckats hitta ett par jeans !!!!!jag är sjukt pidantiskt när det gäller hur jeans ska sitta så jag är verkligen stolt ^^ Trots jeansen så hat jag en riktigt dålig dag , det är sådär så vad folk än säger så säger jag nej och blir skit sur, låter kul va ^^ vill bara hem o lägga mig i sängen och kolla på atlantis,skattkammar planeten och hitta nemo... mina må-bra-filmer Peace

Kommentarer
Postat av: Frida

Vad har hänt med din mamma?

2012-02-24 @ 18:32:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0