Caroline - This is the Time

Tjo Bloggen :)
Dagen har varit rent av äckligt varm ! Men jag ska hålla mitt löfte jag tog när jag höll på att frysa ihjäl i vintras ; Jag ska aldrig mer klaga på att det är förvarmt ! Och ett löfte bryter man inte ;)
Som om att det inte räckte med bara värmen idag hade vi idrott på de , brännboll som gick åt helskotta med mitt lag x) Men trots de ska vi vinna bvrännbollsdagen om 2 veckor lr ngt ;)
Jag är glad att min outfit för dagen såg ut såhär
Linne och Shorts  . Jätteskönt mycket svalare kan man inte få det om man inte går i bikini, vilket är helt TOTALT uteslutet i skolan x) Tyckte synd om dom som hade långbyxor osv idag, bl.a Elli ^^,
Som sagt så steker solen ute och jag måste sitta inne :( Har en so inlämning i morgon som jga inte börjat på än, en sv uppsats som är lååångt från klar som ska va inne innan skolavslutningen . Är inte den inne får vi inget betyg i sv :S  Jag ska sätta upp någon hylla som inte kom upp igår och sen när mamma kommer hem ska vi hjälps åt med att få upp grdinen mitt genom rummet. Vi skulle ju h satt upp den igår, men tydligen så va man tvungen att ha speciall skruvar som inte ingick i paketet ( SUCK -.- ) så mamma har köpt de påväg hem från jobbet idag :)
Jag längtar som satan till våran sommrstuga Mangrund just nu!! Lr jag har gjort de sen Januari/Februari. Och jga har helt kommit fram till att det är nog inte bra att längta för mycket. Längtan är alltid bra men inte FÖR MKT!
Nu ska jag ta ett glas saft...
...och börja med läxorna , yeeh -.-

Peace Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0