Caroiline - Numbre One (a)

Tjo Bloggen :)
Ojoj vilken ära att va den första som skriver ett inlägg ;)
bara 2 dagar kvar i skolan denhär veckan, sen åker jag och mamma upp till våra sommarstuga i gävle fram till måndag. Ska bli hur skönt som helst att komma dit !! Kusinerna är också där vilket inte kan bli annat än bättre :)
För nya läsare vill jag berätta att jag älskar att fotografera ! vilket betyder att en vecka ( som det nästan bli ) vid vår sommarstuga är garanterat = Måååååånga bilder !! Men som ni kanske vet nu sen "välkommen-till -våran-blogg" inlägget så har jag en bildblogg där dom först och främst kommer komma upp på. Men absolut ska några in här också ;)
Nu ska jag fixa lite ;)
Cya <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0