Caroline - Sunedag

Tjo Bloggen :)
Hemma frsån skolan nu där vi hade Sunedag , Min klass var rocktema ^^, Bilder kommer såfort jag fått tag i dom av Matilda. Jag tänkte ta med mig kameran men blev inte så, lr jag glömde den rättare sagt. Försov mig på morgonen och stressade runt och så fick jag med mig allt utom kameran tyvärr.
Mamma sa förra veckan att vi inte skulle köpta fler skor till mig nu på ett tag. Men vad ska jag då ha för några på skolavslutningen!!! :O:O så nu har jag komprimissat mig till ett tar (a) Om hon köper dom ska jag laga mat och gå ut med hundarna fram till torsdag då mitt sommarjobb börjar.
Som sagt så kom inte kameran med idag, men det ska den på onsdag då det är skolavslutning ,äntligen !!
Nu ska jag ner o baka till min mamma så jag kanske slipper ta den där sista promenaden med hundarna eller den där sista middagen som ska lagas (a)
Såhär såg jag ut idag , men hade ett annat linne, lånade det av Matilda ;)
Man ser inte håret sådär jt bra, men hade krusat hela, vilket som tur är hade laggt sig lite, och en inbakadfläta som sjönk ihop med håret ibak.
Peace Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0