Caroline - Pengar ger lycka... Eller?

Tjo Bloggen :)
Jag har hört allt för många människor säga att ; Pengar gör dig inte lykligare eller Rika knölar har inget annat än pengar... osv. Jag tror att man blir lyckligare av att få det man vill ha , eftersom att allt i världen handlar om pengar.Den som inte ha det får inget och den som har det får allt, världen är orättvis och det är så den har varit och kommer troligen alltid vara . Det är liksom bara att acceptera ! Så ja, jag tror att man blir lyckligare att ah pengar , emn dock så kan man inte köpa bort sina vardagliga problem! Alla har problem - vardagliga nu alltså. Bråk inom familjen osv och sånt går inte att köpa bort för pengar .
Man kasnke aldrig blir nöjd , och - som det skulle bli i mitt fall- garderoben bara fylls på med nytt . Och nytt, och nytt och nytt. Om och om igen , men vem skulle inte bli glad av att kunna köpa de man vill ? Jag skulle bli det iaf oh jag är nästan säker på att det finns så många fler människor som också tycker likadant .
Peace Y
P.S Det äe något fel med publiceringen, så inläggen komjmer inte upp fören långt efter man egentligen publicerade det :S

Kommentarer
Postat av: Madelene

Hej ! vill du vara med & tävla om ett presentkort på gina tricot & kicks hos mig ? Gå då in på länken här nedan. http://sexyfreak.blogg.se/2011/june/tavling.html#comment

2011-06-22 @ 16:47:52
URL: http://sexyfreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0