Caroline - Peace Out

Yo Bloggen :)
Jag har suttit fram tills nu och lärt mig massa om hur man gör hemsidor i koder. Skitkul ju!! Dock så har jag nu glömt vad hemsidan heter :S Vilket inte alls va så bra :/
Jag åker i morgon kl 8 så jag är inte helt säker om det hinner komma in ng "hejdå" inlägg.
Jag ska nu sätta mig ner med ett glas te, måla naglarna och kolla på en film. Undra vilken film som ska få äran att spelas upp för mig sista kvällen med el ^^, Kanske min barndoms favorit Pirates Of the Carribean ;)
Nu lämna jag över bloggen till Elli fram tills måndag då jag är tillbax ! Jag är förväntans full o se hur det blir med Ellis kamera köp och Göteborgsresa . Ni lär ju få veta innan mig eftersom att jag kommer vara "isolerad" .
Gonna Miss Ya All ! Peace Out Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0