Caroline - Never Separate Ways!

Tjo Bloggen :)

Just nu står det helt stilla i huvudet , det beror nog på att jag är både vädligt trött och väldrigt hungrig. Kanske hjälper med mat? Ska ner och käka snart helt klart!
Dagen på jobbet var näst intill hemsk i denna värme. Som tur är har vi finfina "kojan" , som dom så fint kallar den x) När jag kom hem tog jag en lång och härlig dusch innan jag gick vidare hem till Elli. Vi båda var nog lite trötta på det fina vädret när vi drog för gardinerna och kolla på film. Jag funderar starkt på att ta kontakt med det andra sommarjobbet vi erbjöds och sjukanmäla mig till "plantet". Som som Elli säger ; "Du får mkt betalt och det är bara 4 dagar kvar. " Och ja, det har hon satans rätt i!
Nu har jag fått skriva om dethär inlägget 3 gånger för min dator dampar sönder, så nu harjag hunnit hungra ihjälp 2 gånger ! o.O Bästa jag går o käkar ngt (a)
Peace Y

Kommentarer
Postat av: Madelene

Tävlingen är nu avslutad.

Tack för att du deltog, om inte du var en utav vinnarna..

Då kan du kolla in på bloggen på onsdag, då kommer det ännu en tävling ! :)

Kramar från sexyfreak.

2011-06-27 @ 21:31:33
URL: http://sexyfreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0