Caroline - Missed Me

Tjo Bloggen !! :D
Några som saknat mig ^^, hihi jag har iaf saknat er ! Det blev hemresa en dag tidigare än beräknat, kanske va de pga att bloggen stod stilla så jag tänkte att nån måste hem och uppdatera!
Och jag kan säga att jag har haft den sjukt skönt!!! Solen har stekt typ hela tiden och kameran har varit som fast klistrad i min hand , förutom idag då jag mest tog mig tid att steka lite ;) Hela 1098 bilder togs från torsdag em tills lördag kväll ! Och nej, det enda jag gjort är inte att ta kort, jag har hunnit med massa annat, typ fotboll, bada, sola, fiska, göttat . Och jag har även hunnit smällt bort, blåstbort, vunnit, förlorat,mördat,levt , varit varm, kall,  förfrusit och massa MASSA mer!!!
Jag hade tänkt att vara så duktig att lägga upp bilder från helgen redan nu ist för att vänta tills i morgon ;)
Men dom kommer i ett senare inlägg ;)
Peace Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0