Caroline - Look Up And Wish

Tjo Bloggen :)
Sitter nu och tittar ut genom förnstret. Solen ahr precis lämnat mig kvar med somamrnatten för att gå vidare och värma andra människor på andra sidan jorden. Hoppas dom kommer njuta lika mycket som jag gjort de senaste timmarna. Har en sjuk lust att ta en kvälls promenad, men måste sova pga jobbet i morgon :( Skulle vara sjukt skönt att få komma ut och gå på eget bevåg pch framför allt inte gå runt med det röda röret och den röda korgen full med plantor som gör en i obalans med övervikt på ena sidan. Men jag får se till att ta en promenad i morgon kväll istället. Lääängtar redan!!  ^^,
Nu ska jag sova...
Peace Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0