Caroline - Jobbjobbjobb...

Tjo Bloggen :)
Jag sitter o jobbar , tydligen räcker det inte att jobba i skogen på dagarna, nu ska man hem om göra sina privata jobb hemma oxå utöver det vanliga. Jag sitter nu och har skitont i huvet av alla siffror, namn,långa info texter osv, men jag är helt säker på att detta kmr löna sig i slutändan , och det är där jag siktar! hihi vad jag håller på med är helt totalt hemligt , ingen vet, bara lilla jag ^^, Troligen kmr det ta många månader innan någon får veta vad det är jag sitter och finular ihop också . Sida efter sida blir fulla med nödvändg info i kortfattad anteckning, jag undrar verkligen hur långt det är kvar . Men som sagt, allt arbete kommer löna sig !
Nu ska jag ta en lite paus , hämta något att dricka, tvätta av mig sminket och ta på mig pyjamas ifall  jag skulle råka somna under tiden x) Haha
Peace Y

Kommentarer
Postat av: f r i d a b e r g

Fin blogg sötnos! Rösta gärna i min blogg om du vill se mitt rum även fast du kanske inte läsare. Tack, puss på dig!

2011-06-21 @ 11:56:58
URL: http://fbs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0