Caroline - Hemma

Tjo Bloggen :)
KOm hem för en timma ganska exakt, har chillat lite osv. Helgen har varit kul . Åkte med Stoffe och Clas hem ,för ville hem o dom andra skulle inte åka fören typ 2 timmar senare, vilket va tur eftersom att dom andra i familjen tydligen precis satt sig i bilen ! :O Skönt att jag inte åkte med dom ;O Ja skriver inte så mkt, lägger ut lite bilder ist ;) Fast gissa vad , jag har inte alls tagit mkt kort :O :O :O Chockad*300!!
Trångt i bilen påväg upp x)
Bästaste Marcus hjälpte mig med Cupcakesbaket tills midsommar ^^,
Organiserad Kaos ;)
Mickes - Kusin - fina marsipangris x)
Alla små kakor ^^,
Hihihi
På hemväg :)
Hihi, ja fick dej allt på bild tillslut (a) ;D
O en bild på mig nyss får avsluta bilderna :)
haha, har suttit o lyssnat på min spellista "Skönast Ever <3" har bla Fortunate Son med Creedence Clearwater Revival så nu är jag hel sugen på att se Forest Gump ;)  Så nu måste ja göra de x) haha
Peace Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0