Caroline - He´s Da Man

Tjo Bloggen :)
Tillbaka från bion nu och säger bara de ; Zach is da man !! x)  Klockrenare snubbe får man leta efter !
hahaha YD Fia och jag delade på en Hollywood meny så nu har jag tryckt i mig cola och popcorne så jag kmr inte behöva dricka eller äta ngt på minst 1 vecka x)
Utanför bion mötes vi av sommaren .. lr nt, snarare ett ösregn -.- Fattar inte vart sommaren tog vägen :O Men de är bra att det regnar , det fina vädret sparas till efter sommarjobbet precis som vi vill (y) ;D
Vi kom fram till att Fia och Elli kanska ska åka med Micke upp till sommarstuga i sommar och dunka Sweet Home Alabama hela 4-5 timmars vägen upp x) Undra hur många gånger den kommer gå på repeat då >.<
Nu ska jag kolla på en film till (x) ) Som ja fick tips om igår av en kompis . Blir massa film idag, men what eva det regnar ju !
- Gammal Bild -

Peace Y

Kommentarer
Postat av: Julia

tjaa, fin blogg..

hur mår du ? ;dd

2011-06-20 @ 21:58:50
URL: http://juliaofsweden.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0