Caroline - Beautiful World

Tjo Bloggen :)
Det var lite bilder fån dagen ^^, Eftersom att det åskade här när vi kom hem på håltimmen och skulle kolla film så gick det ju inte. Så vi tog fram en kortlek och spela lite kort tills åskan var över då vi tog en riktig gammal goding som ligger mig varmt om hjärtat , Tarzan ^^, Hihih va ju år och dag sen jag såg den , filmen i va till och med dammig , hur har det dammat igenom fodralet !?
NU hör jag åskan igen :S Inte bra , jag som har skolarbete som jag måste ha datorn för :S JAg har funderat på en enkel laptop. Som jag bara bbehöver internet och skrivprogram på inget mer. KAnske ska köpa en billig för sommarjobbspengarna ;) Får se :P
Dagen har varit as varm och jag är glad att jag bara hade kjol ;O Det sägas att en änuvarmare dag väntar i morgon , suck ... värmen idag räckte  tkr jag .
Peace Y

Kommentarer
Postat av: william

fina bilder:D

gilalr headern:D



SV; naw tack så mycket:DDD

2011-06-08 @ 14:43:26
URL: http://cookieboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0