Caroline - Är det verkligen snyggt?

Tjo Bloggen :)
Har suttit o kollat runt på datorn lite och har flera gånger hittat bilder på människor som är över piercade och tatuerade. Och min första tanke är , Åh herregud ! x) Jag förstår inte att folk tycker om att se ut sådär. Jag är absolut inte emot piercingar eller tatueringar, jag vill själv pierca mig i läppen och ha 2 taueringar + några fler hål i öronen, men jag förstår mig inte på dom som , vad jag anser, förstör sig själva! Bara frö att jag tycker så behöver ju inte alla tycka så och det är verkligen inte det jag säger heller. Uppenbarligen finns det människor som tycker om detta oxå och man ska inte trycka ner dom mer för det. Man kan tycka att det ser häftigt och coolt ut, men varje dag? Naj, ja vet inte, tatueringar är ju "ganska" svåra att få bort och ärren av alla piercingar kan inte heller va så superlätt o få bort om du någon gång skulle ångra dig.
Peace Y

Kommentarer
Postat av: Mysan

Nu började jag ju må illa, är ju vidrigt hur de ser ut :s Hehe xD

2011-06-20 @ 18:14:32
URL: http://myupanddowns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0