Caroline <3 Zach

Tjo Bloggen :)
Idag har jag hunnit med att städa rummet osv, och snart är det dugligt att ta kort på o läggaut här som vi fick förfrågan om för läääääängesen ;$ Lite pinsamt att jag inte gjort det än, men vill få så mycket som möjligt klart först ;)
Idag ska jag, Elli o Fia på bio . Baksmällan 2 är den som ska visas för oss idag :)Jag bara älskar baksmällan 1 , så klockren o så minh humor x) Älskar speciellt Zach Galifianakis,
han är alltid så himmla kul i alla filmer han är med i !
Jag hoppas på att 2;an är lika bra som 1;an om inte bättre som jag hört från vissa håll ;)   Har velat sett den sen premiären gick men har inte tagit mig för ^^, Men idag så ;)
Ska städa vidare nu :P
Peace Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0