Caroline - Tbax

Tjo Bloggen :)
Jag har inte haft tid att blogga sen jag kom hem från pappa + att mitt internet har börjar krongla inge som i vintras :S Men nu funakr det så jag tänket passa på att skriva ett inlägg.
Jag måste säga att jag faktiskt har varit sjukt duktig idag och börjar bli liter som en desperate housewife x) hih, den kom vi på idag Elli och jag ;)
Jag har damsugit och torkat golvet. plockat ner allt från alla hyllor och dammat. luftat täcke och kuddar, bytt sängkläder, vattnat blommorna , städat Pollys pch Safariis bur, tvättat - klipp klorna - borstat Safarii och Polly, lagat mat x2, skakat mattorna ... Ja jo de var nog det. Men gu då skönt de va o trcka ner aslet i datastolen o kolla på en film efterråt. o juste jag har hunnit vara i vretstorp och släskapat mamma ute i skogen för o plocka blåbär o svamp ^^, Blåbären blev väl ingen succe , men en del kantareller fick vi allt ihop :)
Jag har hunnit shoppa massa och tänkte visa bilder på allt , troligen i morgon :)
Peace Y
p.s ser massa stavfel när jag läser efter , men ni får urasäkt , orkar inte ändra, var förmånga x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0