Caroline - Som en mamma

Tjo Bloggen :)
haha jag känner mig mer och mer som en mamma nu. Detta kan bara sluta i grått hår och ciluliter och dit vill jag verkligen inte komma ! Elli och jag har haft film dag hela dagen och det har varit fettskönt så där ska jag inte klaga. Men när Oliver kom hem från tävlingen visade det sig att han vridit foten lite mer än man ska kunna kan jag ju säga så där blev det ingen hjälp med hundarna. Så efter jag gått kvällspromenad med hundarna blev det o ställa sig i köket och laga mat till oss. Hemgjorda hamburgare blev de .
Efter som att han inte ville ha något kallt på foten så gick jag ner i källaren och letade på ett par kryckor som han kan hoppa runt på, får dock se om han använder dom , han såg väldigt skeptisk ut x) hihi
Imorgon blir det iaf tjejkväll med Linnéa och Ellen , får se om Elli kan va med men det hoppas jag på.
Nu ska jag gå och duscha :)
Peace Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0