Caroline - Pappa

Tjo Bloggen :)
Detta får bli en bildblogg från helgen hos pappa :)
Joline ligger och göttar i hennes pool när jag kommer ;)
Min keera pappa <3 - med solen i ögonen
Joline med sitt paket hon fick av mig efter hon kommit upp ur poolen. Psst det är Hello-Kitty pennor,sudd,linjal,etiketter(till skolböcker) , pennvässare och pennskrin . Man ska ju vara förberedd för skolan ;)



Finfina rummet pappa och Bea gjort ordning :) Och lite klädpåsar från mig ^^,
När jag står och packar upp mina kläder kmr en tiger in i mitt rum ;O
Sötan testar coola stilen ;)
Ute i solen och målar.
Lek med dockhus.
Dax för modell flyg ;) Och ja, Joline kör själv o.O
Hihi, visserligen ett litet plan men ändå ^^, Lagon storlek till sötan ;)
haha , pappas plan är lite större, lr ja så stort så han måste ta av vingarna för att få in det i bilden trots att han vikt ner hela baksätet x) - Han håller 1 vinge -



Bränsle koll . En sak jag inte visste var att dessa plan går på bränsle , typ etanol tror jag det var ^^ Lite illa om man får bränsle stopp i luften så planet kraschar ;/
Joline posar framför kameran ^^
Springtävling x)
här är hon lite sur för att jag inte springer >.<
Flygdax ;)
Up and Go
Hemma  igen efter lyckad flygtur
Visst är hon bara underbar x)
hihi bara älskarna <3
Jolines nyfixade nagelack med mitt nya cracking :)
Visar upp sitt lycko<3
Peace Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0