Caroline - Lite nyare tack

Tjo Bloggen :)
Som Elli skrev så ska vi fixa med Mickes hemsida. Han vet inte om det än så shyy ;)
Han kommer hem varje kväll och säger nästan alltid att han måste komma på något som gör att affärerna går ännu bättre. Alla håler med och detta börjar diskuteras, det slutar alltid med att mamma och Mcike börjar tjafsa om något obetydligt och mamma går där ifrån, Oliver säger att han ska sova och så sitter jag där med Micke kvar. Jag ger några förslag som jag gett 100 gånger, han tycker dom låter bra och säger ; Ja men gud! att jag inte tänkt på det, de måste vi fixa! Vi alla går och lägger oss, Micke och jag nöjda över att vi kommit på något bra , mamma förtfarande lite sur och Oliver ... ja han är Oliver ^^, Där efter händer ingenting och nästa kväll kmr han hem igen och samma visa går igång . Eftersom att han aldir gtar tag i något så nu har jag bewstämt mig att jag ska göra iaf en kopia och förbättra så jag kan lägga fram det som ett förslag, för en bra hemsida ökar försäljningen!
Jag har ju bett Elli att komma över och dela med sig av sina skills på photoshop så detta kan bli så bra som jag tänker mig ;) hihi och glöm inte ; Shyy ^^,
Den utsatte mannen ;)
Peace Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0