Caroline - Hungrig!

Tjo Bloggen :)
Dagen har varit bra och det var kul o träffa Matilda , vi sågs senast på skolavslutningen såd et var ett tag sen ;O
Mamma och jag hyrde film , The Eagel , tror jag den hette, den var iaf rättbra. När vi skulle hyra så sa jag direkt den där ska vi ha! Mamma ba; är den bra då? Ja ba; De vet jag itne men det är han snygga som är mewd i Dear John med så den ska vi ha ! hihi men filmen var hyfsad ändå , man fick ju iaf se en snygging i en och en halv timme (a'
Just nu är jag så j*kla hungris så jag skulle nästan kunna ta Pollys och Safariis mat !! Orkar inte gå ner så får va hungrig.. och dessutom har jag hört att såkallade nattmackor inte är bra, det blir som att små äta vilket leder till övervikt.
Fick ju nybakta scones imorse av världens gulligaste , Matilda och jag bakade kladdkaka och sen fick jag en superäcklig vårrulle av mamma när jag kom hem. Usch vårrullar kan rulla någon annanstans!! Så nu är jag hungrig
:( buhuu
Snyggingen Channing Tatum ;)
Peace Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0