Caroline - Höst, vinter, vår & sommar

Tjo Bloggen :)

Jag vaknade i morse och Annie bjöd på nybakta scones, Mums!!
Vi kollade på lite filmer igår , hihi bra va dom alla , och mer film lär det bli idag eftersom att det regnar . Det verkar som att sommaren är helt över nu . Kallt på natten och regn på dagen, detta bådar inte gott .  Men det gör inte mig något eftersom att jag egentligen är en väldigt lat person som älskar att trycka ner aslet i soffan och kolla på film hela dagen ^^, Men det skulle ändå  vara skönt om det kan vara sommarväder iaf till september om inte ännu längre, för vintern behöver inte mer tid än vad den redan har tycker jag. I år hoppas jag på en utlandsresa i vinter också, känner verkligen hat till att vintern ska komma iår även om jag ibland tycker att det är skönt att klä på sig lite mer kläder utan att vara svettas sönder ^^, Trots att hösten och vintern inte är mina favorit årstider så kan jag inte motstå att shoppa alla härliga höst och vinter kläder! En sak som jag verkligen tycker ska bli kul att använda i år ska bli min filt poncho som jag visade igår . Hur enkel design som helst men ändå så snygg och superskön. Dessutom får man dom för en lite peng , och skulle man vilja vara lite kretiv skulle man kunna göra en själv om man hittar en fin filt i bra material . Det är något jag är på jakt efter just nu ;)
Peace Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0