Caroline - Filmdag

Tjo Bloggen :)

Nu har vi vaknat , käkat frukost och gått med hundarna . Oliver är på tävling någonstans så vi har huset för oss själva ;) Massa kul igår ovh roligare blir allt när man måste vara tyst x)  (Efersom att Oliver skulle tävla så sov han.)
Vi bestämde oss nämlige för att okupera vardagsrummet som sovrum, så en stor luftmadrass skulle ner för trappen , allt gick super smidigt och vi var knäpptyst -host- tills vi fastnar i när trappen svänger... haha

Trots fina vädret idag så har vi bestämt oss för filmdag . Så nu sitter vi här på en stor luftmadrass i vardagsrumemt som nog aldrig varit så fullt med mina saker , hihi

Ni kanske undrar hur jag kan vara här nere och blogga eftersom jag har en stationärdator men jag lånar Oliver minilaptop (a' Jag menar det han inte vet, dör han inte av ;O

Peace Y 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0