Caroline - Creepy

Tjo Bloggen :)
Ska först säga att jag tycker Elli blev finfin i håret ;D Och jag är inte säker men jag kan ha bilderna på mitt hår på datorn, problemet är att har jag inte det är som på kameran och kameran är med mamma i sundsvall :/
Men ska kolla ;)
okej, nej jag har bara för bilden på datorn -.- Men jag kan iaf säga attd et är inte jt stor skillnad , så lite slingor ska i också. Men nu är iaf utxäten borta så det känns bra .
Jag tänkte iaf lägga ut bilderna från kvällen med Nea och Ellen :)
Sötnosarna kom på skinande bågar och hämtade mig, den lilla prinssesan i nöd ... haha





Är dom inte  för söta ^^, <3



Attack på Ellen x)
Jag måste bara lägga in en när bil på hennes stackars öron x)



hhahaa stackare x) höhö


haha , nej det är inte bajs xD Nea somnade när jag och Ellen hade skitkul så jag försökte trycka in en choklad i munnen på henne, men hon spotta ut den och somna, så det är smält choklad x) - bilden är tagen på morgonen - och dessutom så la hon sig på golvet av ng anledning .
Jag vaknade typ runt 5 på morronen av att någon gick runt i rummet, men det var för mörkt för att jag skulle se vem det var. Plötsligt fick jag för mig att det var någon mysko och att både Nea och Ellen låg i sängen brevid mig, så fick sådär paralysirad lr vade heter x) O en mörk gestalt gick runt i fotändan , men långt hår , det bara hängde typ hela gestalten va som att någon gick i sömnen. Först stalde den sig vid ellens fötter och bara stod där, sen gick den till mig jag va fan as rädd, fick sådär Paranormal Activety känsla :S haha men det var bara Nea som va lite vimsig, men jag började faktiskt leta med ögonen efter något att försvara mig med >.<

Peace Y




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0