Caroline - Inte klart

Tjo Bloggen :)
Ojoj så mycket det har varit! Inte har jag haft tid att blogga något alls . Det har virit skola , kompisar , födelsedag och shopping ^^, Kul har jag haft men bloggen har legat lååångtbak i huvudet, tyvärr. Jag har fått lite av allt tror jag, pengar, kläder, smycken, grejer t rummet, väskor, spa dag, några träningar för Oliver på hans motorcykel  ( har tjatat om de typ 100 år x) ) osvosvosv.... ;)
Den grejen jag är absolut nöjdast med är ett halsband från mamma. Jag vill ha en tatuering längs ryggraden och det ska stå, Let Me Shine In Freedome Like a Lion en text som jag kom på i vintras och den betyder oerhört mycket för mig, nu fick jag den ingraverad på en militärplatta av en silversmed i gävle . Och jag är sååå nöjd och använder den VARJE dag! ^^, (Nästa år satsar jag på tatueringen också .)
Jag har även shoppat lite mer ^^, Ett super gulligt örngott från lagerhouse , trycket är ; Världens Bästa kompis ligger här ^^, den kommer bara komma fram i speciella tillfällen . hehe
oj, nu stannar jag mitt i men ska med bussen till lagsm i enduro, Oliver kör och jag ska va fotograf.
Peace Y

Kommentarer
Postat av: ANNA'S FOTO

Om du inte redan har röstat vore det jättesnällt om du skulle kunna rösta på mig här http://standingcarla.blogg.se/2011/august/fototavling-12finalister.html#comment (nummer 2) :D

2011-08-28 @ 17:53:38
URL: http://annasfoto.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0