Caroline - Weekend

Tjo Bloggen :)
Rummet städat städat och väskan packad längre han jag inte för sängen var såå sköön och ögonlocken så tunga ^^x) hahha, somnade vid 5 och mamma väckte mig vid 8 eller 9 . hihi jag blir så jäkla trött när skolan börjar jämt !
Tyvärr han jag inte med allt jag hade velat men de får bli när jag kommer hem ;)
Jag ska åka bort i helgen, så går bara halvdag i skolan imorgon , Gööött! sen åker vi upp till stockholm för Oliver ska tävla. När Micke och Oliver åker hem fortsätter jag och mama till sommarstugan ;D Då ska vi se om jag kan åka ut på fågelskädning och med nya stativen hihi
Nu ska jag göra lika som Elli, på med ett avsnitt av Preatty litte liars och sov ;)
De får bli en bild på mig och beestiisen i vintras ^^, <3
Peace Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0