Caroline - W om mig

* Jag vill inte ha något så seriöst, när något blir för allvarligt slutar jag.
* Jag ger upp ALLDELES för fort.
*Jag vill inte ha ett förhållande men saknar ofta att ha någon nära.
*Om jag fick en chans att spola tillbaka tiden för en enda gång skulle jag välja att börja om från och med förra sommaren.
*Jag tycker killar med percing i ögonrnytet och tungan är uuursnyyggt!(på rätt pers)
*Jag är otroligt oekonomisk ! - tur att man har ekonomiska kompisar (a'-
*Jag hatar när någon säger till mig vad jag ska göra.
*Det värsta jag vet är någon säger att jag inte klarar av något som jag själv vet helt säkert att jag kan.
*Jag älskar killar som snackar göteborska !
*jag blir total depprimerad under vintern...

*jag hatar när folk frågar för mycket om mig, men även när dom pratar för mycket omsig själva.
*jag hatar när killar börjar prata med en och verklig går inför att man ska gilla dom. Snacka och lärkänna mig först..
*Jag har svårt att säga tvär nej. Jag säger hellre kanske de, men jag ska nog bort då osv.
*Min bror och Elli betyder mest i mitt liv<333



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0