Caroline - Oohoh?

Tjo Bloggen :)
Måste  säga att filmen igår tyckte jag va skitbra! Men jag tycker det är intressant med juridik. Vilket hela filmen handlade om. jag skulle klart vilja se den igen ;)
jag fattar nt att jag får sova hur länge jag vill indag och är redan vaken :O Jag tror jag har någon såndär inbyggd kalender/klocka när det gäller att gå upp på morgonen efterwsom att jag var ledig i fredags för att göra sjöundersökning. Det skumm aär lixom att ujag vaknade vid halv 7 och fick först lite panik f frö trde jag försovit mig x) haha sån jag är
somnade om till nu pch nu går det verkligen inte att sova igen -.-
Garderoben MÅSTE städas idag! den ser förgävlig ut!! hehe
Peace Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0