Caroline - Mina tankar går till dej <3

Tjee Bloggen ;)
Go dag ida , träffade Madde o Annie när vi leta böcker till SO arbetet :)
Bussen till hallsberg där mamma skulle hämta oss och Fia tar en skvätt i buschen ^^, haha låter så kul
Träningen gick sååååå j*vla bra  för mig idag ! Såå nööjd! Såå Glaad ! hihi ^^,
Imorron ska mna åka hemmifrån vid 7 O.o så de blir att gå upp tidigt så är väl dags att sova snart.
Jag och Elli ska ju med mamma in till Örebro eftersom att vis ak gå på gymnasemässan och sen lite shopping efter (a Har egentligen inte råd med denna shopping men det är till mina små pluttar i buren <3 så går inte att skippa.
Nu ska jag måla naglaran :P
Får bli en bild på älskade Bella och mig på skolavslutningen . Puss på dej sötan <33
Peace Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0