Caroline - I Made You Free

Tjo Bloggen :)
Har kämpat och va tvungen o va kvar i skolan för o bli klar med ett jävla matte betting som jag inte fatta ett skit av , så tog hjälp av en gammal kompis som äger på matte och inte ens ha fatta -.- Men vi satt där ett tag och tillslut fixa vi de , kungar som vi är (a'
Hem och skriv på svenska läxan och engelskan. Just nu sitter jag och är stolt över bilderna från Åsätra som jag nyss fixat till och lagt ut på fb samtidigt som jag lyssnar på underbara låten I held ya av Moa Lignell från idol. Låten släpptes ju idag både på grooveshark och spotify.Undertiden försöker jag komma på vilka kläder som ska få täckan min kropp imorgon, och fortsätter jag såhär så går jag nog Naked o.O hihi så då vet ni om ni undrar i morron ...
Nu taggar man idol , vill ju se hut hon Linni sjunger ;) och dom är ju i göteboorg idag! (a'<33
I morron blire Bella och Elli :)
Peace Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0