Caroline - Himmlen är oslykldigt blå

Tjhoo Bloggen ;)
haha , jag är på jättebra humör, vf vet jag inte men är bara så himmla glad ^^,
hade en kul- fast lite långtråkig- dag på banan, och en härlig dag vid sommarstuga. Det var sista besöket där för iår .Jag tänkte gå upp typ kl 5 i morse för att passa ta kort på solupgången över havet, men jag orkade inte >.< dessutom va de nog ingen sol för de va molningt ( iaf på kvällen (a' )
I morron börjar vår träning för instruktör och det känns som att skoldagen kmr gå såååå långsamt! haha
Och hallå!! Hörreni vi måste ta och stryp Elli snart om hon köper mer jeans :O HOppas ni är med mig ?
haha nejdå elli, skulle nt bli sur/artg om du köpte/köper ng likadant ^^,
Bilder fån helgen och mitt besök i "Mini Kina" kmr när dom kommit in på datorn ;)
Peace Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0