Caroline - Glad Cheey på G

Tjo Bloggen :)
Nu har jag berättat för min kära mamma om mitt projekt och jag är såå glad eftersom att hon blev väldigt taggad till att jag skulle genomföra detta, och det märks att hon helt är med på att låna mig pengar till det nu i början om det jag inte har räcker. Guud va skönt det vara att släppa den här stora men härliga bombem från mig, nu kan jag dela den med någon som jag verkligen vet kommer stötta mig och kan hjälpa mig! Jag skulle väldigt gärna berätta för Elli, Annie och Bella också men det får vänta ett tag tlls det börjar gå frammåt. Dock kommer Elli nog få reda på det lite tidigare för jag kommer troligen behöva hennes hjälp :) Men asså gguuuuud va glaaad jag är!! Mötet gick ju toppen och så nu detta , gaaah det kommer bli så jävla bra  ! :D
Peace Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0