Caroline - 17 saker jag SKA göra innan jag dör !

  • (Först och främst nu) Få mitt projekt att funka klockrent!

  • Forsränning - inte i nån liten fjutti sak utan FORSRÄNNING! 

  • Lära mig surfa - gärna på Hawaii (a

  • Dyka med hajar

  • Hoppa fallskärm

  • Bestiga Mount Everest

  • Foto Safarii i Afrika

  • Usa "runt" - här ingår feeett mkt upplevelser och platser!!!! 

  • "Se döden i vit ögat" och överleva

  • Bo minst 1 vecka i Alaska - på sommaren

  • Lära mig lite Kung Fu i Kina eller Japan

  • Dyka/snorkla i Stora Barriärrevet

  • Ligga på kanten och kolla ner för Vitoriafallen

  • Rida på en Elefant - gärna i dess hemland

  • Skaffa min tatuering - Gärna av snyggingen Ami James fd Miami "Inkare"  .Nu i New York

  • Fota en närbild på en örn i vilt tillstånd

  • Sova minst 1 natt i en Bungalo


Deep Shit ^^,
Om man gör en liten gullig sammanfattning av detta så är min livs önskan Världen 




Worlds Greatest - Terry Linen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0