Caroline - Ujuj

Tje Bloggen ;)

Ett till hål i vänster öra nu då ;) Ska töja mitt ögra lite , ta ett hål "halvvägs upp", och ett höggt upp i vänster . Kmr bli sniggt ! Snart saknas bara min tatoo :( Men den blir nog nästa år :D
Träning idag och de va as gött!! haha
I morron kmr bli en härligt chill dag! Tårta på sv , vanlig film på son och te på matten . Haha dom fjäskar eftersom att vi inte ska få se dom på 3 veckor nu. Prao 3 och lov 1. Kmr bli fett gött!
Ni kanske inte vet var jag sak praoa , men ska va 1 vecka på smådjurskleniken här i Askersund och 1 vecka ute i Markebäck. Ska bli as kul :D
Nu är jag trött chey så ska bara ge Safarii sin medicin o sen sova .


- Jag och Bella på sunedagen - 

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0