Caroline - Sämst update!

Tje Bloggen :)

Här har det varit sämst update ever ! Men har verkligen inte hunnit , vi har så mycket med skolan osv. Sitter även nu - PÅ HELGEN!!!-med en j*vla uppsats ska vara inlämnad och klar på måndag om i-land och u-land -.- låter kul lr hur ? hehe sitter just nu och läser om Australiens aktuella politik .....behöver jag säga mer
Som tur är har iaf mamma sin jobb laptop hemma så kan sitta på andra ställen än på mitt rum vilket verkligen är skönt! Jag kan förvarna på att det inte kommer bli så mycket updateringar nästa vecka heller , har inlämningsuppgifter, läxor och prov tillv arje dag nästan. Har haft lite dåligt med tid för mitt projekt också och det är INTE bra!!
 
Jag följde med Elli på Öppe Hus på Allé idag och nu kan jag ju säga att jag verkligen fick bekräftat att det inte är en skola jag ska gå på... fast man kände många o de va kul ;)
Aja nu ska väl fortsätta.

Peace Y


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0