Caroline - Oförberätprov och Penicillin

Tje Bloggen :)
Igår var jag hos vetrinären med mina små sötingar , och som jag anade så har Safarii påvärkats av kylan , så hon är förkyld. Detta ska jag behandla med flytande penicillin som jag ska spruta in i munne på henne morgon och kväll i 10 dagar. Va lite nervös första gången ( igår ) men hon var så duktigt så ^^,
Polly blev också undersökt och som jag anade på henne också så har hon lite mjäll, så typ droppar i nacken på båda djuren var 14 dag i 1 ½ månad haha
Hoppas bara dom blir bättre nu ;)
ihihi så små o söta, haha ^^,
Idag då på engelska blev vi lite "roligt" överaskade med oförberät prov -.- kuuuul osvosv
Lite spanska prov på de också , allt gick åt helvete haha
Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0