Caroline - Kloklipp

Tjo Bloggen :)
Har nu gett upp mitt hopplösa försök att klippa min hunds klor, det är nu offeciellt att min hund har någon bokstavskombination... Lyckades klippa 2 av 4 tassar , och dessa inte en sordentligt. Man fick ju va as snabbt med den där kloklipparen för att han inte skulle kunna hinna resa sig,sprattla , cpa med huvudete eller bara vara allmänt störd. Herregud säger ja bara 

Haha dagens skämt Elli och jag kom på när vi mockade alla 1000 boxar på Markebäck;

Vad kallas det när det går vågor på hjärnsubstansen?

Brainstorming

Uppenbart va det några som ahde problem med att fatta det men som sagt har man lite hjärnsubstans osv så fattar man x) haha
aja
Bilder från veckan i Marckebäck kommer nog i helgen lr någe


Peace





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0