Caroline - Kärring ,Monkeyface, asshole - kärt barn har många namn

Tjee Bloggen ;)

Hihi nu har jag snott mammas jobb laptop o sitter i soffan o ska precis kolla på Pirates Of Caribbean 4 och äta lite keek ;) Jag är ju lite efter och har inte sett den än, så ska passa på nu inna jag går t Ellen .
Monkeyface satt i kassan -.- blev så jävla arg på henne så va tvungen o säga till , man får ju fan inte köpa ng för henne...så kommer fram där lite gullit till kassan och säger att jag har en film också när säger kärringen att hon inte kunde ge ut filmer till mig om jag hyr på min mammas personnr och inte hade hennes leg med. I sånna lägen får man stå på sig :O så de sluta med att hon fick ringa ng som fick identifiera mig efter som att hon " Inte jobbar där så mycket såjag vet inte vem du är" . Jävla bullshiit ! Lite  hej-de-är-jag-som-är-desperat-av-att
-få-se-film varning x) haha
Fick iaf med mig filmen hem så nu mååste jag ju se den annars detta i onödan ;D

Peace Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0