Caroline - I can go anywhere but you´ll allways be in my heart

Tjo Bloggen :)

Nu har jag duschat och fått upp värmen , hunnit somna i soffan och guuud så skönt det var haha
Dagen på Markebäck har varit kul men kaaaaall ^^, jag är ju som jag är och hade inte på mig så mkt kläder så när någon sa att hon/han skulle soppa kastade jag mig fram och sa, jag kan göra det . haha allt för att få upp lite värme
Men i morron har jag laddat med helt annat så då jävlar ska jag svettas ist !
Ska även få rida i morron oxå, wiiii!!  ska bli sååååå kuul :D Hoppas de går bra 

Nu ska jag sova så jag orkar upp i morron
btw kameran förljer nog med i morron oxå , så lite blandade bilder hoppas vi på!

<3

Peace Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0