Caroline - Cheet

Tje Bloggen ;)
Chill dag idag , lr nee... Har gjort sjöundersökning heeela dagen! har pausat för mat haha ^^,
Men nu rä jag iaf nästan klar ! Och den känns jätte bra .
Tänkte åka och fota när Linnéaköre P&J i askersundsbyn som började vid 10 i lördags , men kom hem halv 11 så kännde att jag lämnat den härliga gruppen tjejor i tycke helt i onödan -.- men åkte in till Marieberg med mamma ist för att köpa vinterskor o jacka . Hittade inga bruna boots/kngor som jag vill ha så fick bli ett par härliga låga, ljusa fake uggs hehe , innan jag hittat ett par jag vill ha ;)
Min jacka kmr från Wear It och är såå j*vla snygg o skön! ^^,
Bild när jag använder den kmr
Stickad tröja på rean med polokrage - såg + med att amn inte behöver hallsduk då haha ^^
Canada mysdress fick de bli oxå :) byxor  tröja uuur mysit! men ser för mkt ut om man har de tsm. Idag har jag myst runt i mina byxor och ett linne, städat rummet och gjort skolarbete haha ^^,
I morron väntar första dagen på praoen som vetrinär . Ska bli jt kul ! :D
Glömde visst torka spegeln ;$
Peace Y

Kommentarer
Postat av: Julia

Åhh sjöundersökningen var absolut en av de jobbigaste grejerna man gjorde i 9:an :(

2011-10-17 @ 21:51:18
URL: http://barajuliiaa.blogg.se/
Postat av: Julia

SV; hehe äsch! Det är säkert jätte många som är halvklara i sista veckan :) vilken sjö hade du om? :)

2011-10-17 @ 22:36:05
URL: http://barajuliiaa.blogg.se/
Postat av: Julia

SV; Haha nejnej det gör du inte :D och även om du inte blir klar så blir du nog inte underkänd ändå :) aha okej ;)

2011-10-17 @ 23:07:34
URL: http://barajuliiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0