Caroline - Carro Da Vett

Tje Bloggen :)
Kuuulig första dag  på praoen , måste säga att jag har grym tur med handledare jämt, alla är så sjuk skööna! haha
Får nog ta och tänka om för tt gymnasie val nu , hm de hade jag inte tänkt ;)
Får blir en bild på mig o Bella påväg upp i ursnygga leo skor på den såå säkra brandstegen när vi ska filma in vår datakunskaps film på taket ;) - Bella = Catwoman - Jag = Superman
Min muskler har åkt ner lite -.-
Det var tänkt att jag skulle ha på mig dräkten inte knyta den runt magen, men den va såå lite så jag fick verkligen inte på mig den. Att fötterna skulle sitta på knänen var inga problem men den belv helt enkelt förliiiten . Så fick lösa det med Brosans mc skydd under en stor svart tjocktröja och knuta dräkten runt mig så man ser att jag är Superman och har magrutor ;D haha
Filmen är klar så den kmr nog upp här snart (a
Peace Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0