Caroline - Tagga November

Tjo Bloggen :)

Just nu sitter jag helskönt i soffan, njuter av lovet och taggar till 1000 för denna höst månad haha
Jag är hel taggad för eftersom att mitt projekt börjar starta på riktigt snart  wiiii !! 
Jag har mailat några ställen om sommarjobb och jag känner verkligen hur jag är beredd att kämpa för att få ett - redan höhö - lite tidigt kan man tycka , men ska man ha någon man verkligen vill tänkte jag börja redan nu.
Måste säga att det är en kanon start på November , nu hoppas jag på att de fortsätter i en rak linje eller uppåt, iaf inte neråt ;)


Gammal bild

Peace Y

Kommentarer
Postat av: resume

Jag älskar november. Detta är det dags att forska hans liv ...

2011-11-09 @ 12:05:33
URL: http://cvresumewriters.com/order.php

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0