Caroline - OBS ! Läs inte du blir deprimerad!

Hej Bloggen .

Just nu är nästan allt i mitt liv skit... Vi har massa i skolan som jag inte orkar med alls, dessutom är jag så jävla skoltrött att det är deprimmerande. Projektet går inte frammåt för tillfället och jag är helt slut på ideér och kan inte göra något kreativt alls. Jag orkar inte gå upp på morgonen så stanner hellre hemma och får ig än att gå till skolan och får ig..Val,val,val och åter igen val, nu blev det svårt. Snön kommer inte så en jävla grön/grå jul kan man ju räkna med kuuuul. Jag har inga pengar till Julklappar eller till Oliver födelsedags present pga mitt projekt. Jag som ville ge honom något alldeles extra i år ( hanfyller 18 )..
Men jag kan inte vara helt sur eller deppig man måste se de ljusfläckar som finns.
Boxningen och måndagar och torsdagar är skit kul så det piggar upp. Min bror är som en stjärna som lyser upp hela livet , så ja lite possetivt finns de la. Men just nu syns inte dom grejerna ...

Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0