Carro Is Back In Da House

Tjoooooo Blooggeeenn!! ;D
Carro is back in da house !
Gött som satan att ha semester men man längtar fan hem till alla sommarglada kompisar och så självklart till bloggen! Jag har nu gått igenom allt jag missat på fb och alla bloggar osv, trots att kl är så lite. Men min persien går inte o dra ner helt ( har blivit ngt fel på den) så det blir jt ljust i rummet såfort solen stiger -.-
Jag har hela kameran fylld med urhärliga bilder från både Mangrund , Sotaren och  Furuvik. Men... Laddare har gått sönder och batteriet är stendött! Vi skulle ladda den precis innan Furuvik och när vi satte i kontakten så vibbrerade hela laddningsdosan i handen på mig och sen lukta de förjävligt! Alltså så brann nägot upp där innen -.- Men vilken tur jag har att min bästaste kompis/ Bloggkompis har en lika fin kamera som jag , så kanske kan få låna den? (a)
Mamma ska in snart o foxa en ny laddare ;)  Men som ni kanske förstår så betyder detta inga bilder tills batteriet är laddat ...
Nu håller jag nästan på och somnar medan jag skriver x)
Sleep In Peace Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0