Caroline - Bildblogg

Tjo Bloggen :)
Nu ligger jag efter i inlägg med bilder :O Jag har massa bilder från flera dagar som jag inte kunnat laggt upp pga att jag inte hittat kabeln. Men nu är den återfunnen och bilderna ligger på vänt för att få uppdateras. Detta betyder att det blir lite BildBlogg ;D Ni som följde mig i min förra blogg vet vad detta är , ni andra får bara hänga på ;)
BeachTime;)
haha
Fia sitter på mina axlar ;)







Vollyboll ;)





Jag kan oxå  C;













_______________________________________________________________________




Sara taggad för fyrhjuling (y)



Men .... ja, inga komentarer x)



bästa bilden !! ;D



Observera Saras uppskrapade ben sen hon skulle hoppa på ifarten medan HON körde, ramlar och blir typ överkörd av sig själv x)



Peace Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0