Caroline - Sara

Tjo Bloggen :)
Sara kom t mig idag så har inte hunnit blogga . Men det finns inte heller så mkt att blogga om , och det blir bara ännu tråkigare när jag inte kan lägga in bilder :( Vi har iaf kollat film o lite annat, och drygat lite mot några raggare som stod o pissa. Eller rättare sagt, Sara dryga x) hehe
Nu ska jag kolla klart på filmen jag startat av någon anledning, lr beställa hem dom där snygga kläderna jag kollat på så länge nu ... synd bara att jag inte har några pengar :( Aja får se hur det blir.
gammal o ful bild men aja ...

Peace Out Y

Kommentarer
Postat av: Anonym

hade du inte fått pengar från sommarjobbet? :)

2011-07-24 @ 08:44:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0