Caroline - Rain Falls Just as Fast as Tears

Tjo Bloggen :)
Gud vad jag hatar vädret just nu , tar regnet aldrig slut? Jag vaknade sent idag och började städa rummet direkt . Jag vet inte vad som har hänt med mig , städar väldigt ofta nu , men ska inte klaga det är ju bara bra >.<
Imorgon ska jag och Elli in till Örebro, men ska inte shoppa ngt mer än det som fattas till rummet , ska försöka hålla pengarna . Så antagligen blir det bara några krokar , hyllhållare och lite gott till Safarii som snart ska få en ny lite kompis som flyttar in troligen inom nästa vecka ;) Jag tycker hon ser så ensam ut där hon sitter , viserligen ser hon inte ut att lida överhuvudtaget, ja menar vad kan va bättre än att ha hela matskålen och hö högen för sig själv? ;) Men marsvin är ju flockdjur så .
Fick en komentar/Fråga på förra inlägget om jag inte har fått pengar för sommarjobbet .
Och jo i morgon sätts dom in på mitt konto och det ska kännas fettskönt att se siffrorna på kontoöversikt . Men jag håller på med ett projekt som är en hemlis för alla änsålänge. Ingen vet vad det är mer än jag än, och jag bara bubblar för vill så gärna berätta för vännerna , familjen och er , men  nej. Jag ska göra klart allt först så jag vet att det funkar osv ;) Och alla pengar kommer behövas där.
<3
Peace Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0