Caroline - Prioritera!

Tjo Bloggen :)
Jag har sjuk beslutsångest just nu! Jag måste ha alla mina sommarjobbs pengar till mitt projekt men Nelly har både rea och fraktfritt fram till 31!! Gaaah!! Jag kanske ska göra så att jag väntar med mitt projekt tills efter min födelsedag, och hoppas på lite pengar därifrån... Nu måste jag prioritera och det suger jag på! Jag vill kunna göra allt istället för att välja -.-
Hursom helst så kmr Linnéa snart och då ska jag gå loss på hennes hår , Mohahaha !
Ojojoj, nu har jag gjort något som jag tror att jag aldrig gjort förut . Satt en stor fet pring för mitt ansikte! Men jag har inte hunnit fixa mig än , har bara sattupp håret i en boll, på med något bekvämt för blev väckt av ett sms från Linnéa ; Jag kommer till dej snart :)
höhö, va inte beredd på de x)
Peace Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0